Azulejos Alcor
Azulejos Alcor založila svoj obchodný rozvoj vo využívaní špičkových technológií priemyslu, ako aj v neustálom úsilí pri výskume nových vzorov, ktoré súvisia s veľkým ľudským kapitálom našej spoločnosti, výsledky ktoré vedú k vysokej kvalite, určenej na uspokojenie vkusu a potrieb našich zákazníkov.
Na stránku výrobcuCERCOM
Skupina je v súčasnej dobe zavedeným globálnym výrobcom a predajcom keramických obkladov a dlažieb a priemyselných, so značkami Serenissima, CIR, Capri a Exe Cercom, obaja ako umelec, a to prostredníctvom štítkom, ktorý označuje Cerasarda luxor-značku group, špecializujúca sa na Keramika, hrnčiarstvo, nábytku a doplnkov a keramiky, dizajnu značky MomoDesign inovatívne technologické a štylistická výskumu vysokej kvality.
Na stránku výrobcuCIFRE-CERAMICA
So skúsenosťami s viac ako 30 rokov v keramickom priemysle, Grupo Cifra je zárukou služby, kvalitu a trendy. Moderná a dynamická spoločnosť, schopná prispôsobovať sa rýchlo každý trend na trhu. Grupo Cifra rastie so svojimi klientmi a naučila sa prispôsobiť a vyvíjať sa, aby bola prítomná vo viacerých krajinách každý deň a mať širšiu škálu výrobkov.
Na stránku výrobcuCERDOMUS
Na stránku výrobcuGRESMANC
Gres de La Mancha nadväzuje na prácu, ktorú po tri generácie, ktoré sa zaoberajú výrobou a uvádzania na trh keramických výrobkov pre stavebníctvo. Zameriava sa predovšetkým na výrobu tehál KLINKER, extrudovaný Gresmanc značkové, keramický smaltovaný vysokú pevnosť, dlhú životnosť a nízku absorpciu, reagovať na najnáročnejšie požiadavky na národné a medzinárodné trhy dnes. Mimoriadna kvalita produktov Gresmanc a jej kompletný sortiment špeciálnych kusov zmenili firmy na celosvetových testovacích vďaka svojej trvalej snahy o inovácie s cieľom poskytnúť zákazníkom to najlepšie v dizajne, kvalite, funkčnosti a služby . Preložené:GOOGLE translate
Na stránku výrobcuHUPPE
História HUPPE 1889 Založenie firmy HÜPPE ako subdodávateľského podniku pre čalúnické a sedlárske práce pánom Justinom Hüppe. 1925 Justin Hüppe vyrába žalúzie a tieniace systémy ochrany proti slnku. 1955 So zavedením priestorových deliacich systémov je založená ďalšia oblasť podnikania. 1966 HÜPPE je prvým dodávateľom sprchovacích kútov v Nemecku. 1974 Založenie samostatného podniku HÜPPE DUSCHA, ktorý sa zaoberá výhradne výrobou a predajom sprchovacích kútov. 1987 HÜPPE sa stáva dcérskou spoločnosťou medzinárodne pôsobiacej spoločnosti MASCO Corp. USA. Skupina MASCO je jedným z najväčších svetových dodávateľov výrobkov pre vybavenie domácností, predovšetkým v oblasti kúpeľní a kuchýň. 1995 Prevzatie španielskeho výrobcu sprchovacích kútov Reser s.l.. 2004 Zavedenie série HÜPPE Manufaktur Studio pod motom "Všetko je možné!". Najvyššie stanovenie cieľa, aby sa splnilo každé želanie zákazníka, robí každý výrobok unikátom. 2008 Španielska dcérska spoločnosť Reser je začlenená ako rovnomenný podnik HÜPPE a v rovnakom roku sa továreň a kancelárske priestory sťahujú do nového pôsobiska v Llinars pred bránami Barcelony. 2009 Predstavujeme modely HÜPPE Alpha a HÜPPE Classics z nášho segmentu štandardných výrobkov, rovnako ako plochú sprchovú vaničku na zapustenie do podlahy HÜPPE Manufaktur EasyStep. 2010 HÜPPE Studio Paris, prvý sprchovací kút na svete s chrómovým dekorom na skle je uvedený na trh.em toho uvádzame na trh nové série krídlových dverí HÜPPE Enjoy a HÜPPE Refresh.
Na stránku výrobcuDUNE
DUNE Obchodný model je založený na DUNE spoločnosti poskytujú dekoratívne riešenia, ktoré integrované priestory , upravujúce na základe miestnych potrieb po celom svete . Dune sa narodil v roku 1993 v San Juan de Moro ( Castellon ) , Španielsko a firemných hraníc a líšt na dekoráciu keramických obkladov a dlažieb . V tom čase využili príležitosti ponúkané na trhu , kde dlaždice išiel od bytia produkt " sanitárne zariadenia" , aby sa stal kľúčovým dekoratívny prvok . Zmena , ktorá mení Dune ako spoločnosť , ktorá dnes umožňuje rôzne zbierky majú odlišné , ale ľahko kombinovať zadajte yes : Megalos , dôraz a Heureka . Dune od svojho vzniku má jasnú víziu , medzinárodná , ktorá umožňuje prispôsobiť sa miestnym potrebám prostredníctvom vlastnej predajnej siete 11 pobočiek po celom svete : Argentína , Austrália , Brazília , Čína , Španielsko , Francúzsko , Mexiko , Portugalsko , Veľká Británia , USA Kalifornia USA Florida a viac ako 8000 klientov . GOOGLE Translate
Na stránku výrobcuFAP-CERAMICHE
FAP Ceramiche Cesta k úspechu siaha dlhú cestu . Príbeh Fap začal v polovici šesťdesiatych rokov , kedy Fabbrica Artistica Piastrelle v meste Sassuolo začal vyrábať krásne , kvalitné dlažby a obkladov . V roku 1997 , po tridsiatich rokoch úspech na trhoch po celom svete , sa spoločnosť pripojila Gruppo Concorde , jeden z hlavných aktérov v medzinárodnom keramickom priemysle . Fap Ceramiche rýchlo získal reputáciu pre autoritatívne : inováciu a kvalitu ; schopnosť produkovať výrazné položky ; schopnosť vyjadriť svoje polohy a charakteristických rysov jasne a presvedčivo ; úspešné nájazdy vyrobené do oboch talianskej a medzinárodný trh . Dnes Fap Ceramiche úspešne získala impozantný oporu v kúpeľni obklady stien a podlahy obytné segmentu . Novej kapitoly v príbehu FAP sa zapisujú po celú dobu na stenách a podlahách mnohých domácnostiach po celom svete : krásny , hi - tech keramika Príbeh snov . V našich návrhov , sme neustále snaží dotknúť základňu s životným štýlom , aby bolo možné udržať všetky druhy rôznych postáv šťastný . V roku 1999 sa značka Fap prešla oživenie , stanoví jasný , charakteristické polohy tvárou v tvár požiadavkám trhu , ktoré viedli k identifikácii obkladov stenu kúpeľne ako hlavnú činnosť spoločnosti . Výrobné a technologické stratégie prijatej viedla k vytvoreniu ultra - moderné zariadenia pre výrobu presklenných biele telo a obkladanie stien podláh porcelánové kameniny . Bolo rozhodnuté uskutočniť celý výrobný proces vo firme , od plánovania a návrhu až po prípravu surovín , pálenie a in - line kvadratúra . GOOGLE Translate
Na stránku výrobcuGRESPANIA
GRESPANIA - História Grespania prestíž je založený na inováciu , kvalitu , servis a zodpovednosti . Od roku 1976 , konštantný investície a kontinuálne zahrnutie najnovších poznatkov v podlahy a steny dlaždice výrobu upevnili naše pozície svetovej jednotky . Naše návrhy sú stále rozmanitejšie a univerzálny . Najnovšia kolekcia navrhnúť nové využitie a nové nastavenie a sú inšpiráciou pre tých , ktorí sa snažia , aby ich domov osobný kontakt vo svojom vlastnom štýle , estetické riešenie , ktoré odolávajú tlakom každodenným opotrebovaním . Dnes je Grespania je keramická dlažba nepozná hranice . Najvyššia kvalita vo všetkých fázach výroby , neustále inovácie dizajnu , oddanosť poskytnúť našim zákazníkom čo najlepšie služby , celkový záväzok k ochrane životného prostredia a zodpovedný postoj k nášmu okoliu , pretože spoločnosť bola založená v Castellón , v regióne s hlboko zakorenené keramickú tradíciu , Grespania je obchodná filozofia sa opierala o týchto pilierov . Pravda o týchto záväzkov , a vedený povolanie k rastu , si firma vybudovala svoju históriu viac ako tridsať rokov . Preložené:GOOGLE translate
Na stránku výrobcuIBERO-PORCELANICO
IBERO Porcelanico Ibero narodil v roku 1958 ako priemysel na výrobu obkladov a dlažieb. Od tej doby je naším hlavným záujmom bolo poskytovať vysoko kvalitné produkty a dizajn, a to vždy za použitia najmodernejších technológií pre spokojnosť našich zákazníkov. Táto perfektná kombinácia nám umožnila v roku 2008 osláviť naše 50. výročie. Preložené:GOOGLE translate
Na stránku výrobcuIMOLA-CERAMICA
IMOLA ceramica Príbeh vášne . Veľkého túžbou po pokroku : ekonomické , výrobné a ľudské . Narodil sa s týmito ušľachtilými zásadami Príbeh Cooperativa Ceramica d' Imola , najstarší a výrobné družstvo Práca v Taliansku . Viac než storočnú tradíciu keramiky , vyznačujúci sa stretnutie histórie a kultúry a kulminovať s priechodom svojim zamestnancom v roku 1874 - Giuseppe Bucci - z továrne keramiky a keramiky , s cieľom prispieť k " pokroku priemyslu a ekonomické zlepšenie pracovníkov . " Rovnaká vášeň viedla k otvoreniu 800 umeleckého sekcie a spoločnosti oficiálne Imole na medzinárodnom trhu v dôsledku účasti na Turíne , silne podporovaný umelecký riaditeľ Gaetano Lodi . Kvalitný materiál , svieže farby a dekorácie sa okamžite stala ochrannou známkou , ktoré vstúpili do 900 z prednej línie hráč , počnúc výrobu dlaždíc ako hlavný aktivitu . Historické avantgardný , nový estetický , remeslá a technologické požiadavky tak integrované obohatiť škálu výrobkov , čo vedie k nevyhnutnému rozšíreniu výrobných zariadení : pohárom 800 budú prevedené , vďaka veľký projekt záchrany architektonického do nového závodu výroba keramiky je stále ukážkou industriálnej archeológie a súčasne ubytuje múzeum , výstavná sieň a dielne . Dokonca aj kráľ Taliansko Vittorio Emanuele III navštívil Cooperativa Ceramica d' Imola , svedectvo - v dôsledku robiť veľa iných inštitucionálnych postavy a svet umenia - celonárodné sláva Imola spoločnosti synonymom v nasledujúcich desaťročiach umeleckej citlivosti majstrovsky mieša s inovatívnym podnikateľským duchom . Duch , ktorý rozlíšil míľniky dosiahnuté od začiatku 90. rokov , obdobie poznamenaný ďalšími významnými vývoja : spustenie nového sídla , spájajúce tradíciu s inováciou a získanie dvoch nových spoločností , ICF v rokoch 1991 a 1502 Leonardo nevial 1993 . So stále rastúca technologická schopnosť , Cooperativa Ceramica d' Imola dosiahol v roku 2000 v sektore výroby vrcholy , vyhovieť novým požiadavkám na zahraničných trhoch , a stane za pár rokov bodom v medzinárodnom keramickom kvalitných inovatívnych : tradičné double - Cooperativa Ceramica d' Imola rozšírila svoj sortiment , aby sa v jednom rýchlym dvojitým spaľovaním , glazované porcelánové dlaždice modernejší porcelánu plnej sile až do špeciálnych kusov , dekorácie a tretí výpal . Dnes vo svojich závodoch sú navrhnuté a vyrábané nové sofistikované riešenia pre stavebný priemysel , ako je veľkých rozmerov , ale aj riešenia pre domáce , mestské a priemyselné odvetvie boli patentované a použité inovatívne technológie digitálnej tlače , ako Colour Definition System sú dodržané - prostredníctvom kvalitných certifikovaných systémov riadenia - štandardy ochrany životného prostredia , ako aj nových ekologických procesov . A aj dnes , sa stal jedným z najväčších medzinárodných skupín v odvetví , aktuálny podpis najdokonalejšie Made in Italy vo svete , Cooperativa Ceramica d' Imola inšpirovaný rovnakou vášňou , rovnaká filozofia , ktorá označila jeho zrodenia : zabezpečenie a podporovať prácu a pokrok ako kľúčových aktív jednotlivca . Preložené:GOOGLE translate
Na stránku výrobcuMARAZZI
Marazzi je medzinárodným lídrom v oblasti keramických obkladov . Skúsenosti a schopnosti inovácie , kreativity a dizajnu , tradície a kultúry , lásky keramiky , pozornosť k životnému prostrediu , sú silné keramiky Marazzi , ktoré dávajú tvar priestoroch domu , od roku 1935 , kombinujúci estetika a vysoká kvalita materiály . Viac ako 5500 produktov v porcelánu , kameniny kryštalizoval , singel , rovnako ako mozaika , mramor , žula , prírodný kameň k dispozícii v rôznych veľkostiach , farby , hrúbky a plochy umožňujú Marazzi pružne reagovať na potreby bývania a modernej architektúry . Dnes Marazzi keramické obklady sú používané nielen v podlahách a stenách obytných , ale vďaka vysokej technickej a estetické vlastnosti , ktoré sú schopné ponúknuť , sú stále viac využívané vo verejnosti a vo veľkých architektonických diel . Po celé desaťročia štúdií Marazzi a navrhuje uviesť na trh nové aplikácie keramických výrobkov , poskytovanie produktov s vysokými technickými architektmi , cez značky Marazzi Tecnica , architektúry a riešenia pre stále väčší cez technické oddelenie Marazzi . Špecializujúca sa na výrobu a predaj keramických a porcelánových kachlí pre zvislých plochách podliehajúcich vysokou záťažou a horizontálnych plôch s vysokou návštevnosťou , Marazzi Tecnica je pre viac ako 20 rokov , preferovanou voľbou architektov a projektantov vo veľkých projektov a riešení, ktoré vyžadujú materiály s vysokou technický výkon : konkrétnosť , odolnosť proti oderu a škvrny , protiprešmykový systém kolies , ľahko sa čistí , veľké veľkosti , triezvy a základná estetika sú v skutočnosti hlavné charakteristiky výrobkov Marazzi Tecnica . Marazzi technické oddelenie , podporuje svete dizajnu a konštrukcie v oblasti tvorby systémov pre povrchové úpravy pre interiér aj exteriér , najmä zdvojené podlahy a prevetrávané steny , ktoré poskytujú špecialisti riešenia " na kľúč " , ktoré zahŕňajú inštaláciu , prispôsobenie , vyhľadávanie a jet práce zo špeciálnych materiálov . Preložené:GOOGLE translate
Na stránku výrobcuPORCELANOSA
PORCELANOSA Naša história Porcelanosa bola založená pred 40 rokmi v malej dedinke pri Stredozemnom mori v Castellon, Španielsko. Od tej doby sme boli poskytovať architektonické a konštrukčné riešenie pre spotrebiteľov a A & D obec s jedinečnou inováciu, kvalitu a servis. Rodina, ktorá pôvodne založený Porcelanosa v roku 1973 ešte stále beží dnes za rovnakých základných hodnôt pracovnej etiky a integrity. Porcelanosa VO SVETE Porcelanosa zažíva neuveriteľný rast v priebehu rokov a dnes naša globálna prítomnosť vzťahuje na viac než 140 krajinách prostredníctvom viac než 400 showroomoch spoločnosti vlastnené, distribučných centier a rozsiahlu sieť nezávislých distribútorov a maloobchodníkov. Porcelanosa jedinečný spôsob distribúcie nám umožňuje prinášať vám najnovšie európsky dizajn s dostatočným predstihom nezávislé distributors.materiali speciali. Preložené:GOOGLE translate
Na stránku výrobcuRONAL-SANSWISS
RONAL GROUP V roku 1969 založil Karl Wirth firmu RONAL. Vtedy patrila k priekopníkom na celosvetovom trhu kolies z ľahkých zliatin. Už 42 rokov uplatňuje RONAL špičkovú technológiu, tvorivý dizajn a kvalitu bez kompromisov. Za trvalým rastom stojí starostlivosť o zákazníkov, trvalé inovácie a vysoký štandard kvality. Rozloženie výrobných závodov poskytuje RONALu väčšiu konkurencieschopnosť v nákladoch a lepšie pokrytie dopytu v mieste. RONAL priamo dodáva zákazníkom v Nemecku, Francúzsku, Taliansku, Mexiku, Poľsku, Španielsku, Českej republike a USA. Pre zabezpečenie najvyššej kvality RONAL vyvíja a vyrába vlastné výrobné nástroje. Tie vznikajú ako na pracovisku v Cantanhede v Portugalsku tak v Härkingenu vo Švajčiarsku, kde sa vedľa ústredia nachádza zároveň výskumné a vývojové centrum skupiny RONAL. Tým má podnik v tejto oblasti zabezpečenú krátku dobu vývoja s najlepšou kvalitou a know-how. Hliníkové kolesá pod vlastnými značkami RONAL a SPEEDLINE trvalo udávajú tón na náročnom automobilovom trhu v oblasti aftermarketu. Obidve značky sú uznávané pre svoju kvalitu a nezameniteľný dizajn. Prítomnosť na jednotlivých trhoch, vyspelá technika a produktový dizajn, rovnako ako najmodernejšie výrobné zariadenia prispievajú k uspokojeniu zákazníckych potrieb po celom svete. Výsledok našich skúseností: príťažlivý vzhľad vďaka estetickým tvarom a kvalitnému lakovaniu, špičková technológia pre jazdný komfort a bezpečnosť. Preložené:GOOGLE translate
Na stránku výrobcuPIEMME
PIEMME Vzhľadom k tomu , že bola založená v roku 1962 , PIEMME pokračuje so zameraním na najlepšie vývoj talianskom štýle s pokračujúci záväzok k estetickej výskumu . Nezameniteľný štýl PIEMME je vyjadrená v pravej talianskej bielymi dlaždicami múru tela , vyrobené s úzkostlivou remeselnú a poslednej generácie Porcelánová podlaha , vyrobené za použitia najmodernejších technológií . Experimenty aj naďalej hľadať nové a originálne farby , snaha o krásu , vývoj štýlu a jedinečnosti návrhov , z ktorých môžu byť oddelené od technologickej hodnoty materiálov , vynikajúci z hľadiska pevnosti a životnosť . Mnohé z nich sú klasifikované PEI 5 podľa Bolonskej keramické centrum a kvôli tomu boli veľmi cenení uplynulých štyridsiatich rokov významných svetových distribútorov . Vždy úzko zameraný na umenie vo všetkých jeho podobách , od roku 1977 , PIEMME bolo vytvoriť exkluzívny dizajn spolu s slávnych návrhárov Valentino , univerzálny príklad elegancie vynikajúce a vycibreného vkusu . Značka Piemmegres uzrel svetlo sveta v roku 1998 , to bol vždy venovaný na výskum a vývoj významný ideálne pre vysoko náročné vnútorné i vonkajšie prostredie , verejných , komerčných a obytných budov . Piemmegres dosky spájajú mimoriadny estetický vzhľad a jedinečné technické a funkčné vlastnosti , a pretože toto je už protagonisti mnohých významných diel po celom svete . Preložené:GOOGLE translate
Na stránku výrobcuSAN MARCO
COLORIFICIO San Marco SpA, materská spoločnosť San Marco Group je vedúcou spoločnosťou v oblasti výroby a predaja farieb a lakov pre stavebníctvo v Taliansku. Narodil sa v roku 1962, má 8 výrobných / obchodných miest v rôznych krajinách a má vo svojom portfóliu sedem značiek. Piliere, na ktorých COLORIFICIO San Marco vybudovala úspešnú históriu sedem: výber kvalifikovaných zamestnancov a neustále zlepšovanie svojich profesijných zručností; rezanie-hrana výskumu a vývoja, ktorý je schopný navrhovať inovácie v harmónii a často prekurzory potrebám trhu; maximálnu pozornosť na kvalitu výrobkov a procesov, o čom svedčí prijatie prísnych disciplinárnych protokolov pre získanie certifikáty kvality medzinárodného významu; zloženie široký a hlboký sortiment výrobkov, ktorý bude spĺňať špecifické a diferencované potreby; konfigurácie produktov v náterových systémov budov, alebo v sadách po komplementárnych produktov a služieb, ktoré poskytujú komplexné riešenia cielené na potreby zákazníka; starostlivosť o vzťahy so zákazníkmi založené na pozornosť, na radu, niekedy na priateľstvo, a to ako na priebežnú aktualizáciu ich znalostí prostredníctvom vzdelávacích kurzov organizovaných v Výcvikového strediska osobitne vytvorenej; presvedčený prijatie filozofie založenej na trvalo udržateľný rozvoj, ochranu životného prostredia, rešpekt k prírode, so zreteľom na blaho ľudí. To svedčí o vytváraní značky Greenspirit, venovaný zelenej budovy, a vynález metódy posudzovania životného cyklu (LCA) pre meranie vplyvu produktov a služieb na životné prostredie. Silný a presvedčený, kotva týchto pilierov viedlo k zvýšeniu obratu neprerušenej a neustáleho rozširovania trhov slúžil. Dnes, San Marco Group je prítomná vo viac ako 55 krajinách po celom svete. Preložené:GOOGLE translate
Na stránku výrobcu.